Tlf. 63 13 68 00
land@lifa.dk
  • Support
LIFA A/SLIFA A/SLIFA A/SLIFA A/S
  • Specialer
    • Opmåling
    • Ejendom
    • Industrimåling
    • Plan
    • Jernbane
    • Tinglysning
    • Forsyning
    • Areal & Rettigheder
    • Kortløsninger
    • Statistik og analyse
    • CAD og Bentley
    • Datadistribution
  • Kontorsteder
    • Odense – Hovedkontor
    • Fredericia
    • Kerteminde
    • Kolding
    • København
    • Lindø
    • Middelfart
    • Vejle
    • Vissenbjerg
    • Aarhus
  • Medarbejdere
  • Nyheder
  • Job hos LIFA
  • Arrangementer og kurser
  • Om LIFA

HR-ansvarlig

LIFA 18 februar, 2019

Stillingen er besat

People Company søger for LIFA A/S en proaktiv og selvstændig HR-ansvarlig, der brænder for at arbejde med HR-administrative opgaver, til en af landets førende landinspektørfirmaer. LIFA A/S vokser stærkt og har derfor behov for at styrke en række administrative supportfunktioner herunder varetagelsen af hele det HR-relaterede område. Stillingen er nyoprettet og er en deltidsstilling på ca. 30 timer/uge, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet.

Jobbet – Ansvarsområder og arbejdsopgaver

Med reference til ledelsen vil dine arbejdsopgaver primært komme til at bestå af varetagelse af en bred vifte af administrative- og projektorienterede HR-opgaver, herunder bl.a.:

  • Ansvarlig for al HR-administration relateret til hele medarbejderlivscyklussen inkl. stillingsopslag, ansættelseskontrakter og -tillæg, bekræftelse og besvarelse af ansøgninger m.v. samt andre personaleadministrative opgaver i den sammenhæng
  • Sparring til lederne omkring ansættelser, aflønning, tillæg til ansættelseskontrakter, opfølgning på HR-relaterede opgaver, MUS m.v.
  • HR-juridiske opgaver, herunder ansættelsesretlige forhold ift. overenskomster mv.
  • Ansvarlig for opdatering, udvikling og vedligeholdelse af personalehåndbog samt udvikling og implementering af HR-politikker, -procedurer, -retningslinjer og -processer til understøttelse af LIFA’s forretning
  • Tage ansvar for og bidrage til arbejdet omkring løbende forbedring og effektivisering af processer og arbejdsrutiner inden for HR relaterede områder
  • Ansvarlig for opbygning og styring af intern CV-database og i samarbejde med andre i organisationen styring af sagsreferencer
  • Arbejdsmiljørelaterede opgaver, herunder AMU og det fysiske og psykiske arbejdsmiljø
  • Persondatahåndtering og monitorere lovgivningsændringer med indvirkning på HR-området samt sikre implementering af og kommunikation omkring ændringer til organisationen
  • Diverse personaleadministrative opgaver

Din baggrund og kvalifikationer

  • Du har en relevant uddannelse indenfor HR med flere års erfaring fra en lignende stilling. Det vil være et plus, hvis du tidligere har været med til at opbygge en HR-funktion
  • Der kan være flere relevante uddannelsesmæssige baggrunde til dette job. Det vigtigste er at du har prøvet det før og har erfaringer med fra en lignende stilling – gerne i en videnstung organisation
  • Du er en teamplayer, som af natur er åben og udadvendt og har let ved at kommunikere på tværs af organisationen på alle niveauer
  • Du har en naturlig gennemslagskraft, gode samarbejdsevner samt godt humør, som er med til at sikre fremdriften i de daglige arbejdsopgaver og projekter
  • Du brænder for administrative opgaver og trives samtidig med en blanding af både driftsmæssige og tværorganisatoriske projekter, hvor ingen opgave er for lille eller for stor
  • Du tager gerne en udfordring op og har en naturlig tilgang til at se muligheder og løsninger
  • Det er en selvfølge, at du arbejder selvstændigt og nemt kan sætte dig ind i nye opgaver, ligesom du arbejder velorganiseret, systematisk og analytisk med sans for detaljen, er kvalitetsbevidst og samtidig bevarer overblikket og har fokus på målet

Vi tilbyder

  • En udfordrende nyoprettet deltidsstilling, hvor du selv kan være med til at præge jobindholdet og fastlæggelsen af de fremtidige arbejdsprocesser og – systemer i en veldrevet virksomhed i vækst
  • Udfordringer af såvel faglig som personlig karakter
  • Lige fokus på sund forretning og trivsel – det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring, flekstid mv. og mulighed for deltid ca. 30 timer/uge efter aftale
  • Arbejdsstedet er Odense
  • Tiltrædelse snarest muligt efter aftale.
OIS

Søg i nyheder

Sidste nyt fra resten af LIFA

  • Ledelsesskifte i LIFA 11. januar 2021
  • Højt til vejrs med Kolding Sky 10. december 2020
  • Behovsdrevet forbedring af retlige geodata 7. december 2020
  • Opmåling og afsætning til Superligaen 14. september 2020
  • ”Det er bare megafedt at komme i gang” 8. september 2020

Arkiv

  • januar 2021 (1)
  • december 2020 (2)
  • september 2020 (2)
  • juli 2020 (2)
  • juni 2020 (1)
  • maj 2020 (1)
  • april 2020 (1)
  • februar 2020 (1)
  • november 2019 (1)
  • oktober 2019 (2)
  • september 2019 (2)
  • juli 2019 (2)
  • juni 2019 (5)
  • maj 2019 (2)
  • april 2019 (2)
  • marts 2019 (6)
  • februar 2019 (2)
  • januar 2019 (6)
  • december 2018 (2)
  • november 2018 (3)
  • oktober 2018 (4)
  • september 2018 (3)
  • august 2018 (4)
  • juli 2018 (4)
  • juni 2018 (5)
  • maj 2018 (3)
  • april 2018 (7)
  • marts 2018 (4)
  • februar 2018 (4)
  • januar 2018 (3)
  • december 2017 (4)
  • november 2017 (2)
  • oktober 2017 (5)
  • september 2017 (3)
  • august 2017 (2)
  • juli 2017 (3)
  • juni 2017 (1)
  • maj 2017 (3)
  • april 2017 (4)
  • marts 2017 (3)
  • februar 2017 (20)
  • august 2016 (3)

LIFA A/S

Lucernemarken 1
DK-5260 Odense S
Tlf: 63 13 68 00
E-mail: land@lifa.dk
CVR: 20937289

Specialer

Areal & Rettigheder
CAD og Bentley
Datadistribution
Ejendom
Forsyning
Jernbane
Kortløsninger
Måling
Plan
Statistik og Analyse
Industrimåling
Tinglysning

Nyttige links

Kontakt os
Kontorsteder
Kursuskalender
Job hos LIFA
Abonner på programnyheder
Generelle forretningsbetingelser
Persondatapolitik

Sidste nyt

  • Forside-billede

    Ledelsesskifte i LIFA

    Årsskiftet markerer i LIFA også en skiftedag på toplederposten. Vi siger pænt

    11 januar, 2021
  • Kolding Sky

    Højt til vejrs med Kolding Sky

    Med Kolding Sky og andre lignende projekter sigter de i disse år

    10 december, 2020
Copyright © 2017 LIFA A/S | Alle rettigheder forbeholdes
  • Specialer
    • Areal & Rettigheder
      • Ekspropriation eller frivillig aftale
      • Ledningsret og gæsteprincippet
      • Myndighedsbehandling vedrørende veje – vejjura
    • Ejendom
      • Skelafsætning
      • Udstykning mv.
      • Bygninger og lejligheder
      • Hævd, ejendomsberigtigelse og skelforretning
      • Rådgivning om ejendomsforhold
    • Tinglysning
      • Servitutter
      • Tinglysningsrids og GML-fil
      • Aflysning af servitutter
    • Opmåling
      • Situationsplan
      • Afsætning
      • Asbuilt
      • 3D Modellering
      • Droner
      • Registrering
    • Forsyning
      • Ledningsregistrering
      • GIS og ledningsdata
      • Ledningsret
    • Jernbane
      • Opmåling og dokumentation
      • Jernbanetracé
    • Plan
      • Planrådgivning
      • Projektudvikling
    • Industrimåling
      • Lasertracking
      • Rådgivning
    • Monitering
      • Klima – Vejrforhold
      • Structual Health Monitoring (SHM)
      • Byggeri & anlæg
    • CAD og Bentley
      • Bentley-software
      • LIFA-software
      • Rådgivning og konsulenthjælp
      • Arrangementer og kurser
      • Kursustilmelding
    • Datadistribution
      • Statistik og analyse
      • Rådgivning og konsulenthjælp
    • Kortløsninger
      • Kortviser.dk
      • Værktøjer til GIS
      • Digitale robotter
      • Rådgivning og konsulentbistand
    • Statistik og analyse
      • LOIS Statistik
      • Rådgivning og konsulentbistand
      • Ledelsesinformation
      • LOIS Rapport
      • LIFAOIS.dk
      • EjdExplorer
  • Kontorsteder
  • Medarbejdere
  • Job hos LIFA
  • Arrangementer og kurser
  • Support og konsulenthjælp
  • Nyheder fra LIFA
  • Om LIFA
LIFA A/S